מדיניות החזרות וביטולים

החזרות וביטולים

שירות הלקוחות שלנו היא בעדיפות הראשונה. אנו נעשה הכל על מנת למנוע ביטול או החזר של הזמנה, המשימה שלנו היא שכל לקוח יהיה שבע רצון מהשירות שלנו.

 

מכיוון שכל המוצרים שאנו מכינים לכם מיוצרים בהתאמה אישית, לא ניתן לבטל / לקבל החזר על הזמנה לאחר הכנסתה ליצור.
על מוצרים בהזמנה אישית אין אפשרות החזרה מלאה או החלפה גם לא במהלך 14 יום הראשונים לאחר הרכישה, המוצרים מיוצרים בהזמנה אישית בהתאם לבקשת הלקוח ובמיוחד בשבילו (בכפוף לחוק הגנת הצרכן למוצרים בהזמנה אישית)
.

לאחר ביצוע ההזמנה, במידה והלקוח ירצה לבצע ביטול (עד שלב היצור) לא יקבל הלקוח החזר על שעות העבודה שהתבצעו (אם העיצוב האישי כבר הוכן, יחויב הלקוח על הכנת עיצוב אישי בעלות של 49₪ ויזוכה על שאר הפריטים).
 

במידה וקיבלת מוצר פגום, במקרים חריגים אלו תקבלו טיפול מסור ומלא. יש לשלוח לשירות הלקוחות של החברה במייל  daheartandsoul@gmail.com  צילומים רלוונטים על מנת שנשלח לכם מוצר חדש במהרה.


שימו לב כי אין לשלוח חזרה חבילה ללא תיאום מראש ובהינתן סיבה מוצדקת להחזרת הפריטים
במעמד תיאום ההחזרה מול נציג שלנו, תקבלו את הפרטים למשלוח החבילה. נציין כי הכתובת עלולה להיות שונה מפעם לפעם ולכן אנו מבקשים בכל לשון של בקשה שלא לשלוח חבילה על דעת עצמכם לכתובת שמופיעה עליה.

*החברה תהא רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי לבטל הזמנה, וזאת מכל סיבה שהיא, ללא צורך בהנמקה או הודעה מראש, וזאת אף אם המשתמש כבר קיבל הודעת דוא"ל על אישור הרכישה. הודעה על ביטול הרכישה או בקשה להחזרה לאחר קבלת אישור בדוא"ל תימסר לרוכש באמצעות הטלפון, ולא תהיה  לו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי החברה בגין ביטול העסקה על ידה. הרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי מהחברה בגין הביטול ו/או השינוי כאמור.

במקרה של ביטול ההזמנה על ידי החברה, יזוכה הרוכש בתשלום סכום ההזמנה, ובמקרה של שינוי שאושר על ידי החברה, יחויב או יזוכה הרוכש, בהתאמה, בהתאם להזמנה ששונתה.

החברה תהא רשאית לחזור בה מקיום חוזה רכישה שבין הרוכש לבין החברה, וזאת בהינתן הודעה לרוכש, עקב טעות קולמוס או שגיאה טכנית אחרת.